Höstbarn

Det är helt förtrollande vackert ute! Jag njuter av hösten i tysthet. Skulle jag ens nämna det för min man skulle han bittert påminna mig om att det snart blir vinter. Skit samma tänker jag då för jag gillar vintern också.
Helgen är i antågande och då var tanken att jag skulle slita ut honom för att gå lite hand i hand i lövmattan som vi nu har på gården. Våra barn gillar också hösten, lilleBror tycker att löv är MUMS!



Kan det här vara något smaskigt?



Ja, det kanske inte var så dumt.....



Bäst att hamstra inför vintern!

Happy Thursday!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilket gulligt litet höstbarn som tuggar på löv! Måste faktiskt också säg att jag gillar vintern. Göteborgsvintrarna är dock oftast inte så roliga (med undantag från föregående års fantastiska vinter) så hälsa storebror att han ska älska de fantastiska vintrar som ni kan ha! :)



Ps. kanske mer Storebror ser..men...sista kortet....med undantag från ett hus i bakgrunden ser det nästan utt att vara tagit på framsidan gården på prästgårdsvägen för många år sedan med staketet och de två björkarna.



Kramar till er!!!

2010-10-07 @ 15:10:17
Postat av: soffan

sötaste! Kanske man skulle prova höstlöv själv...det borde ju vara ungefär som grönsaker(som man e dålig på äta såhär års!!!)

2010-10-08 @ 22:11:20
URL: http://zoffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0