Idag öser regnet ner.....

 

..men vilka härliga dagar vi haft! Våren varade i en vecka innan sommaren klev in på RödaVillavägen. 11 dagar med riktigt schysst sommarväder där jag samtidigt njutit  över att slippa skriftliga omdömmen och utvecklingssamtal.

I torsdags var det blodomloppet och med stockar till lår sprang jag in i mål efter 56 minuter. Det gav rejäl mersmak så nu spanar jag in andra mil lopp i närheten, någon som följer med på Höga kustens kvartsmarathon 14 augusti?

Jag har även hunnit med att handla tyg till löparna som jag ska sy till bröllopet. Det blev ett möbeltyg i cerise nyans, hoppas att det blir bra. Dukar är nog kirrat, köpte en låda med dukar på auktion och med stöd från mamma och svärmor ska det nog räcka!
Juni månad närmar sig med stormsteg och kvar på listan är tårta, underkläder och skor. Hoppas på att mina fötter passar i min systers bröllopsskor som om jag inte minns helt fel var dödssköna.




Dagens outfit, så här mycket kläder har sonen inte haft på sig sammanlagt under sommardagarna.

Happy Tuesday!

Kommentarer
Postat av: farmor

Äntligen nya bilder på de viktiga!! Han blev precis så fin i keps som jag trodde

2010-05-25 @ 19:10:28
Postat av: stefan

Är det er studsmatta? I så fall måste jag nog komma dit och hoppa i den ;)

2010-05-30 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0