Lika fint som jag minns det!

Vilken helg! Hundra grader varmt, solsken och härliga vänner på besök! Jag har till och med plockat fram kameran så jag har bilder att visa i kommande inlägg

I fredags var vi ute i Tavelsjö och rekade läget i Svedjan där det stora bröllopet kommer att hållas. Jag var lite nervös när vi körde fram på skogsvägen ifall att det inte skulle vara lika bra och vackert som jag kom ihåg det.
Det visade sig inte vara någon fara på taket det var lika perfekt som det var den där kalla februaridagen!


Det är i detta lilla kapell med stora panoramafönster med utsikt över Tavelsjön som vi ska gifta oss i. Jag kan nästan höra hur min långa klänning släpar i stenplattorna på väg ner till kapellet.

När vigseln är över går gästerna upp till...

....festlokalen för lite drinkmingel och fortsatt bröllopsfest.


Sedan blir det logi i byggnaden till vänster och kanske någon får plats i husmodersvillan också:)

Happy Sunday!


Kommentarer
Postat av: farmor

Vilket perfekt upplägg.

2010-05-16 @ 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0