Uppdatering.

Jag skyller på det fina vädret och kanske lite på att den ensamma tiden spenderas i tystnad utan dator som inläggen kommer så sällan.
Här kommer dock några uppdateringsbilder på de underbara gossarna.


LilleBror som vanligt på ett alldeles förträffligt gott humör!

     

Märk väl det blå partiet under sambons öga, kanske försvinner det lagom till den 10 juli?

Sedan tar jag gärna emot önskemål om musik till festen på bröllopet. Sambon börjar bli orolig och tror jag ska dra med mig mina gamla E-type skivor.......

Happy Wednesday!


Kommentarer
Postat av: farmor

Har inga åsikter om musikvalet. Huvudsaken att den blivande brudgumen är KLIPPT!!!!!

2010-07-03 @ 17:40:17
Postat av: farfar

Tjena såkkergrisar!



Cool man, Olle.

Gärna nån musik som passar till rosévin - finns det något godare till bröllop en sommardag (-ja, det skulle vara rosa skumpa då).

Ni får inte glömma Baccara och Whitney Houston.

Morsan ska förstås höra Tiger Rag, i vanlig ordning.

Like a bridge over troubled waters och annan gubbröra - men ni vill väl ha något modärnare....

Lenas schlagervinnare är inte fel och inte Anna Bergendahl och Salem-El-Fakir heller...



Hälsn!/Gôbben

2010-07-03 @ 17:56:53
Postat av: farmor

Självklart skall det vara brudgummen, oavsett vilket så önskar jag att han är välklippt.

2010-07-03 @ 18:00:35
Postat av: farfar

...å det gäller brudden också!

2010-07-03 @ 18:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0