The Shoes

Stundtals är jag fantastiskt materialistisk. Jag kan riktigt känna att jag mår bra utav att äga vissa saker. Skor har jag alldeles för många av (de flesta inköpta innan storprinsen föddes), men jag tycker väldigt mycket om dem och ibland kan jag plocka fram mina favoriter bara för att titta och sedan lägga dem i sitt fack för att vila tills nästa gång.
Men nu har jag har jag äntligen hittat skorna som kanske förtjänar ett eget bröllop. Dessa ska jag dölja under min maräng på den stora dagen så det är väl bäst att de får ett eget blogginlägg. Tro att dessa också kommer att vila i sitt fack och jag kommer att titta på dem och äääällllska dem resten av mitt liv.





Mina kära vänner hade igår möhippa för mig och planerat en fantastisk dag. Instruktionerna var tydliga, packa träningskit, tandkräm och tre outfits som visar mitt sexigaste och hottaste jag (undrade om de missat att jag är ammandes tvåbarnsmor som bor på landet). Jag gjorde mitt bästa och följde instruktionerna till punkt och pricka.
När jag sedan fick 150kr att handla kvällsstassen på Myrorna insåg jag att jag missförstått budskapet, jag hade ju mina finkläder med mig. Jajja lyckades hitta en härlig röd klänning från 60talet som passade perfekt och med matchande guldskor blev det extra festligt.
Sedan blev det stenhård 9håls golfrunda i simulator där trots att vi inte gick en meter endast klarade av 7hål på 1,5timma. Men eftersom sambon har klubbor kommer jag absolut prova på det igen.
Efter lunch fick jag kliva in i en bli och åka ner till stan. Jag satt och sjönk ner i min jacka och gruvade för det som det som väntade mig. Helt i onödan visade sig när jag blev eskorterad in till makeover studio för att bli mitt snyggaste sexigaste jag och efter det bli förevigad av fotograf.
En fantastisk dag följdes av en toppen kväll med det finaste av vänner, goda drinkar och som avslutades på en av stadens dansgolv. En möhippa precis som jag ville ha med mina vänner -som jag kommer att älska resten av mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0