Vad pysslar vi med egentligen?

Det kanske ni undrar eftersom mina besök inne på bloggen har varit ytterst sporadiska. Under de sista veckorna har jag knappt varit ute i cybervärlden och den sista veckan har till och med datorn varit undanstoppad på Röda Villans övervåning.
Vad pysslar vi med då på dagarna. Skottat en hel del har vi gjort. Skånefolket talar om snökaos men jag tror inte alltid riktigt dom vet vad de talar om. Vitare väg än den som finns utanför vårt hus är svårt att hitta. En morgon när jag kom ut berättade grannen att det fallit 46cm och efter det snöade det i fyra timmar till.
LilleBror sover och äter och när det är dags för läggning klistrar han fast sig intill mig och vaknar så fort man försöker flytta sig (eller honom för den delen).
Storebror är bara helt fantastiskt stolt och vill gärna leka, bära och pussa sin nya ädelsten. Hoppas det fortsätter så.

Nu är det färdigskrivet för idag, jag vet ändå att ni bara är ute efter bilderna;)


En av våra sämre idéer, ta närmaste vägen till fikat när snön fallit hela natten. Hade gått fortare på oplogad väg.

                                        

Prinsen på skidtur.         Inte dummt att vara storebror.      Ett försök att få en ny presentationsbild (haha)

Happy Wednesday!







Kommentarer
Postat av: Åse

Finaste lilla familjen! Så kul att ni kommer ner på sportlovet! Då ser vi naturligtvis till att komma upp!

2010-01-06 @ 14:00:07
Postat av: farmor

Så stor och klok han blivit på 2 veckor, och lika söt storebror. Genvägen måste ha varit pappans ideé eller???

2010-01-06 @ 16:12:14
Postat av: kattis

Mitt i prick farmor!

2010-01-06 @ 17:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0