Fall nu inte ur stolen...

...och slå dig för att jag nu på tre dagar lyckas att skriva tre inlägg. Men idag har mammahjärtat varit väldigt stolt! I morse kom storprinsen på, i ett ögonblick av pappalängtan, att han skulle få ett paket. Vi hämtade presentpapper och tejp och sedan startade processen att göra ett toppenpaket. När det var klart skulle pappans namn så på paketet och jag föreslog att han själv skulle skriva namnet. Pedagogen i mig skrev först på en liten lapp och storprinsen skrev alldeles själv pappans namn! Titta så fint!



LilleBror är ju också fantastisk han går och går och går och går och dricker lite välling och går och går och går och föstör storebrors legoborg och går och går och går......



Happy Tuesday!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka barn, det måste vara för att de har Världens Bästa (och pedagogiska) Mamma!!

Och lillebror är jättelik storebror på kortet =)

2010-12-07 @ 20:04:08
Postat av: Johanna

Jag slapp tydligen formuelera en egen kommerntar. Håller bara med föregående talare så blir det som jag tänkt ;)

2010-12-07 @ 22:06:39
Postat av: Sara

hade jag inte varit så tung hade jag nog ramlat ur stolen ;) Det är okej att ha sina bloggsvackor! Kul att du är tillbaka. Jag funderar på att bara lägga ut bilder om man som så många gånger kör fast i texten!

2010-12-07 @ 22:28:23
Postat av: Matilda

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 07:03:12
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0