Himmel och fläskpankaka!

Vad tiden går! Idag sa min blivande man att på tisdag är det bara ett halvår kvar till sommaren. Livet blev då lite lättare att leva! För nu känns det som att det är mörkt överallt och väldigt svårt att ta sig ut när det inte ligger någon snö på marken.
Igår dansade jag dock i köket igen efter många veckors smärta i ryggen. Den blivande maken blev så less att tjata på att jag skulle gå till en naprapat så tillslut tog han saken i egna händer och bokade en tid. På något sätt tycker han nog lite bättre om mig idag än vad han gjorde i förrgår. Tänk vilka mirakelmän som finns till hjälp när man behöver dem.

Senaste nytt om den stora magen; den 7 december närmar sig med stormsteg och jag måste säga att så lugnt och stilla som det är nu har det inte varit under de senaste månaderna. Från att redan i augusti börja påminna om sin ankomst är det numera stiltje i kroppen. Han kanske är som sin bror som gärna ville stanna kvar, huga-ligen, måtte lillebror komma någolunda i tid så vi slipper julaftonsnervositeten.

Happy Friday everyone!


Kommentarer
Postat av: Anna

Mäh!!? 7:e december beräknad ankomst? Då kanske du kan få bäbben i födelsedagspresent!

Lycka till, jag håller tummarna för er.

2009-11-27 @ 11:29:27
URL: http://annasresa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0