Döden på bixtvisit.

I fredags var livet på topp! Efter många slitsamma veckor hade jag en kanondag från start till mål. På fredagkväll kommer sambon in från garaget och säger att han är illamående. Jag började ana oråd.

Mycket riktigt en timma senare låg han däckad i soffan av magsjuka.

Igår var det min tur. Jag höll ut fram till det att jag märkte att min blivande make åter igen kommit på fötter så pass att han kunde sitta och se på "Hitta Nemo" med sonen.
Det var groteskt och stundtals bad jag att någon skulle komma och döda mig. Jag ringde till min mamma och berättade hur synd det var om mig, samtalet varade i två minuter eftersom jag inte orkade mer.  På kvällen ringde mamma och erbjöd sig att komma och hämta lillprinsen till Piteå om vi fortfarande skulle vara dåliga idag. Tänk så snälla föräldrar man kan ha!

Idag är det hela över och den intensiva städningen för att utrota alla bakterier är i full gång. För om döden knackar på igen är han verkligen inte välkommen!!!!!

Happy Sunday!

Kommentarer
Postat av: soffan

usch jag lider med er! hoppas ni återhämtar er snart... själv ligger jag i feber o är måttligt rastlös! Man ska väl inte va sjuk på våren??det tycker jag hör vintern till...

2009-05-17 @ 19:17:12
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: Pinglan

Haha, nä öppna inte dörren i sånt fall!!!

2009-05-18 @ 22:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0