Fotokurs del 1

Första kurstillfället är avklarat. Vipps hade två och en halv timma försvunnit och jag hade inga planer på att åka hem. Jag var helt uppslukad av all information och intensiva testande. Trots att jag haft kameran i två år har den aldrig utforskats som den blev då. Hittade en många finesser som jag aldrig brytt mig om att hitta.
Fantastiskt roligt men proffsfotograferna kan andas lugnt - för resultaten har tyvärr uteblivit.
Veckans läxa är att träna på att ta bilder med olika skärpeljus.



MIna första tafatta försök med olika skärpeljus (motivet är från vårt akvarium)

     

Fasligt roligt är det iallafall!

Happy Wednesday!


© bilder privat

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser fram emot många fler fina och roliga bilder, både med och utan rörelse i motivet :)

2009-02-03 @ 13:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0