Barnvakt någon?

Några av er läser min blogg endast för att få se fina bilder på min son (numera friska son, klarade av första dagen på förskolan med bravur).
Jag har tidigare berättat om min digitalkameras tragiska öde, då den sorgligt nog föll som en sten ner i golvet och batteriluckan gick sönder. Numera är den noga tejpad med silvertejp men fotograferandet är för det mesta relativt besväligt. Kommunens personalförening gick för två veckor sedan ut med en inbjudan att delta i en fotokurs på Medborgarskolan under fem veckors tid med en så pass subventionerad summa att kursen inte kommer att kosta mer än 200 svenska riksdaler. Detta kan man inte tacka nej till.

Sambon blev aningens nervös när han råkade se räkningen och kurstiderna. Söndagskväll, den kvällen i veckan då byns fotbollslag tränar (och har tränat sedan dinosauriernas tid ). Hur ska detta gå till? Min kära vän Johanna kontaktades genast för första passet, men jag har allt fyra pass kvar att täcka. Hur ska detta lösas? Någon intresserad?

Happy Wednesday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0