i VeCkAn

I stora blogginspirationsbristen tar jag en utmaning från Anna

...ser jag jag rött på jobbet, jag är arg, arg, arg

...lyssnar jag på mix megapol och önskar att Gry ringer mig en vacker dag. Samt schlagerdängan som Sandra Kim sjöng på 80-talet. Mina elever tycker att den är BÄST!

...läser jag Fueng Shui för trädgårdar, ska ladda mina ogröna fingrar.

...surfar jag mest för att jag inte har något annat att göra

...äter jag rostade mackor med ost, som varje dag.

...dricker jag för lite vatten

...jobbar jag och är otillräcklig.

...bävar jag oftast över saker som ändå inte blir som jag tror de ska bli. Lika bra att ge upp bävandet.

...måste jag komma på vad jag ska bli när jag blir stor

...njuter jag av solen, sova i soffan, träna hårt, sparka och familjeutflykter

...skrattar jag ofta, länge och högt.

...tänker jag lära mig att sy, böckerna "enkelt att sy" och "lätt att sy" är nästan beställda!

Happy Wednesday!


Kommentarer
Postat av: Jajja

hallå!! utmana mig då ;)

2009-02-18 @ 23:03:16
URL: http://jajjas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glöm inte att du även äter hotellfrukost :)

2009-02-19 @ 19:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0