modernt?

 
Det här är mina nya skor. Lite fåniga eller rent ut sagt skitfula tycker du kanske? Bättre att säga som det är istället för att hålla det inom sig.
Den ekonomiska krisen har även kommit till Umeå och en av de allra flashigaste butikerna i stan har gått i konkurs. I torsdags var det sista dagen de hade öppet. Då fick man 80% rabatt på återstående kläder. Då kunde jag inte hålla mig längre och begav mig ner på stan. Tillfället skapade behov och jag gick därifrån med ett par skor, den grönaste stickade schal du kan tänka dig och en klänning. Allt för den ödmjuka summan 310kr.

Numera när trettiosträcket är passerat (med råge), har jag beslutat mig för att överge mina crocs som jag traskar i på jobbet. Det var tänkt att det skulle bli ett par diskreta feminina skor som passar till allt. Det blev inte riktigt som jag tänkt, diskreta är de ju inte men de passar mig. Definitivt ett typiskt JAGplagg som bara jag kan tänka mig äga.

Happy Saturday!

Kommentarer
Postat av: Anna

P grämer sig för att han missade utförsäljningen. Coola skor =)

2009-02-21 @ 22:45:14
URL: http://mittlillabo.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite nyfiken blir jag allt...vilken butik är det?

2009-02-22 @ 19:56:03
Postat av: eve

det va jag som va nyfiken..namnet försvann visst :)

2009-02-22 @ 19:57:44
Postat av: onytt

FLOTT

2009-02-23 @ 08:21:13
URL: http://onyinredning.blogg.se/
Postat av: Anonym

nähä...det va det värsta :(

2009-02-23 @ 20:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0