en frukt av varje......

I begynnelsen av mitt förhållande till mannen i Röda Villan gjorde han ofta fruktsallad till mig. Jag har alltid försökt att hålla mig på någon form av sundhetsnivå som inte tillåter allt för många sliskdagar per vecka. Fruktsallad är verkligen alldeles utmärkt  för efterätt/kvällsmat eller bara äta för att det är gott.
Sambons recept är dessutom det bästa av alla fruktsallads recept man bara kan tänka sig. Nyttigheten ifrågasätter jag dock.

Röda Villans special

Hacka ner de frukter som finns till hands i en skål

Häll fruktsoda över frukten

Skriv ett blogg inlägg.

Servera!

Kan det bli enklare?





Happy Friday!


Kommentarer
Postat av: soffan

Intressant...fruktsoda, jag har väl aldrig hört nåt liknade? Men ja litar på dig! Kan man inte servera vaniljvisp till dååå...i looove vaniljvisp! <3

2009-02-07 @ 17:32:51
URL: http://zoffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0