Jag och Gudrun......

Jag är numera ägare av ett Gudrun Sjöden plagg. Det kan väl endast betyda att jag har gått och blivit hokuspokusdam?
Nåja, det var dock inte noga utvalt i butik eller katalog utan jag hittade den färgglada, oanvända schalen på ett loppisbord i helgen för en tjuga. Tillsammans med Saras glasögon kände jag mig mer som en exotisk afrowanabe än hokuspokuslady. Vad tycks?



Semestern tog dessutom slut! Det, om något är helt galet! Den nybyggda skolan ska nu vara redo för att öppnas, tror vi iallafall. Lite kaosartat är det dock eftersom jag fortfarande skulle kalla det för en byggarbetsplats. Kartongantalet som ska packas upp är så många att vissa lärare inte kommer in i deras klassrum och de stackars städerskorna är fulkomligt i upplösningstillstånd över omkringstökande lärare och byggnadskillar. Men på en vecka kommer eleverna så då gäller det att kartonger, skräp och byggkillar är borta. Det är tufft men rikitgt roligt!

I år uteblev semesterångesten. Sambon drog i väg mig och prinsen på nya äventyr varje dag så bävan in för det som komma skulle hans som inte med. Här en sista semestervink på semestern från sonen som nu är tillbaka i förskolans näste.


Happy Wednesday!

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Helt klart en exotisk look:) Trevlig torsdag!

2009-08-13 @ 10:35:10
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Åström

...helt klart ursnygg!!!

2009-08-13 @ 20:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0