In med det nya och ut med det gamla.

Nu är det på tiden att det bjuds in till Röda Villan för att se vad som hänt under sommaren.

Av allt jag köper på loppisar och auktioner behåller jag ytterst lite. Fynda är kul och i stället för att trycka in saker i skåp säljer jag det jag inte behöver. Enkelt och smidigt. Sedan finns det saker som jag inte gör mig av med och då måste dessa få en plats i kåken. En sak in blir en sak ut, eller???? Ja, hör och häpna ibland händer det.

Förra helgens fynd är dessa fina. Nils Johan burkar till kakorna som jag ska baka i höst och en grön glasburk där det ska förvaras nyttigare saker, typ müsli eller nåt.



Efter ett år är nu vår groventré äntligen klar där det blandas hejvilt nytt och gammalt. Byrån köptes in i fjol sommar för en femtiolapp och är inte bara en rejäl färgklick utan rymmer dessutom en massa barnkläder! Sko och hatthyllan har jag trånat efter ett par år men inte nämnts köpa, när affären fick rökskador efter en närliggande brand gick min kära mamma dit och köpte hela setet på halva priset! Snyggt i teakblandad ådring och passar vår stil utmärkt.

   

Happy Monday!

Kommentarer
Postat av: Jajjas

va fint ni gjort :) Vi får snart komma ut o hälsa på!kram

2009-08-17 @ 22:34:59
URL: http://jajjas.blogg.se/
Postat av: Nina

Supersnyggt, och vilken ORDNING sen!!!

2009-08-18 @ 17:07:15
Postat av: HUSnrNIO

Härligt att få lite ordning och reda. Blev fint:) Ha en trevlig helg.

2009-08-21 @ 18:52:13
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0