Stig som motiv.

För en timma sedan fick sonen gå och lägga sig för dagens lunchvila. Vi vabbar i veckan eftersom lilleman hostar alldeles förskräckligt. Här sitter jag en timma senare och har inte gjort många knop. Jo, jag har hämtat kaffe två gånger och även befunnit mig i frysen för att ta reda på om cedrokakorna är lika goda idag. Det var dom!
Men för övrigt  igenting viktigt som jag borde ha gjort. Istället för att surfa in på försäkringskassan tog jag en sväng in på måleributiken för att beställa tapetprover. Det fanns en uppsjö av snygga tapeter så det var svårt att välja. Jag tror iallafall att det blir tapeten DINO med djur som barnen själva ska få färglägga. Kanske inget för sonen men om jag gör det själv och anlitar mina pyssliga tisdagsvänner kanske det blir en snygg fondvägg.

     

Plockade, fortfarande i brist på ork att surfa in på FK, fram kameran för att fotografera lite. Hamnade i det berömda rummet i vårt hus där vi förvarar dyrgriparna väl inlåsta för att skydda mot sonens nyfikenhet. Stig Lindbergs porslin fick agera objekt där de står på sina paradhyllor.

Happy Wednesday!

©bild privat

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Vilken otroligt läcker kaffekopp!

2008-09-29 @ 14:51:55
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0