And the winner is..........

Äntligen är fotbollen slut! No more football. Efter hårt arbete vann de serien helt rättvist! Jag har under eftermiddagen gått och känt pirret i magen eftersom avgörandet skulle bli målskillnad mellan de två topplagen. Jag kan väl inte annat säga att det var helt rätt lag som vann!
Dessvärre till  min kära vän skickar jag mina sympatier. Hon lovade nämligen i ett svagt påverkat ögonblick att sjunga duett på en av stadens barer tillsammans med sambon om de vann serien. Upp till bevis tjejen (och killen för den delen)! Kanske blir det en fröjd för örat???

Happy Sunday!


Kommentarer
Postat av: Nina

Heja Täfte! Hela nöjes-Umeå kan nu glädjas nu åt den kommande duetten!

2008-09-14 @ 19:02:36
Postat av: gissa vem ;)

oj oj oj oj oj, hur kunde det bli så här?!

Men storsint som jag är skickar jag ändå ett stort grattis till täftetränarn :)

2008-09-14 @ 19:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0