God is watching.....

Förra veckan kom Icatidningen Buffé till oss. Denna gång inte bara med rabattkupong och recepttidning utan även ett kundanpassat rabattblad.  Där fanns det åtta förtryckta varor som jag normalt brukar ta med mig hem från affären allt från russin till den smaksatta créme fraischen som jag gillar. Jag känner mig övervakad, tänk om de registrerar hur mycket lösgodis jag bär hem också? 

Mitt liv består förövrigt av listor. Listor på saker att göra, önskelista till stundande födelsedagar och jul. Även detta år får jag göra sonens vilket blir dubbla listor. Om jag skulle önska pyjamas, tröja och duplo flickor skulle min son kontra med båt, båt och buss.

Jag vet inte om jag berättat detta men underbarnet kan numera sjunga! Inte vilken sång som helst utan dunderhiten "LIlla snigel". Jag kan inte annat än vara världens stoltaste mamma.

Be careful out there, God is watching!

Happy Friday!


Kommentarer
Postat av: Jajja

Jo hej det var jag.. jag minns er, men ni kanske inte minns mej?! Hon som inte har hälsat på sen evigheter tillbaka. Kram, trevlig helg och kör försiktigt!

2008-10-24 @ 23:35:39
URL: http://jajjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0