Sparkbilder från byn.


Magsjukan har drabbat Röda Villan under veckan. Sonen vaknade natten mot torsdagen och hostade på ett annorlunda sätt. Kräk var det enda jag tänkte innan jag med snabba steg sprang in i hans rum. Resten kan ni nog lista ut själva.

Snart ett kräkfritt dygn senare har vi en lugn mysig fredag! Solen skiner, snön gnistrar och det är sköna -2° ute. Inget kan då passa bättre än att ta sparken runt byns alla gator. Sonen sitter och sjunger och jag tar i för kung och fosterland för att få till den högsta farten. Tror i detta fall att jag uppskattar farten mer än sonen, det är som att åka första åket i en nypistad backe! Vi måste nog ut på en eftermiddagstur för att kontrollera att det fortfarande är lika roligt.




      

I helgen kommer Antikgaraget vara öppet för julförsäljning. Håll tummarna för oss!

Happy Friday!


© bilder privat

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vad härligt. Jag vill också sparka! Men idag fick jag iaf åka skridskor och spela bandy med fritidsbarnen. Hur kul som helst :)

2008-11-28 @ 20:16:44
Postat av: Jajja

Åj vilka härliga bilder :)Nu är kl halv nie och det är -12. Jag vill gå ut en sväng, men då tror väl inte folk att jag e klok...Lördagmorgon, fast någon har iofs redan stått o spikat loss is från sin släp här utanför...

2008-11-29 @ 08:34:52
URL: http://jajjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0