Ge mig mer tid - och jag ska blogga på den.

Jag och cyberrymden har inte träffats på länge! Efterlysnigar efter inlägg har kanske inte haglat men nästan. Tiden bara försvinner utan att jag hinner vara med. Jag ser dock på besöken att det finns några tappra själar som tittar in varje dag. Det är nog som svägerskan påpekade "jag är nog inne och tittar oftare än du". Förmodligen har hon rätt.

På lördag firas det tvåårskalas i RödaVillan. Det ska sambon och jag fira tillsammans med sonen på Leos Lekland och efter en lång lunchvila ska vi bjuda på ett riktigt barnkalas med tårta och ballonger! I går kväll bakade jag "Pollymuffins" till kalaset och de var verkligen så goda att de kommer få ett alldeles eget inlägg!

Happy Thursday!


Kommentarer
Postat av: Soffan

åh dom har jag också bakat en gång, pollyälskare som jag är....ljuvliga!!=)

2008-11-13 @ 17:56:25
URL: http://zoffis.blogg.se/
Postat av: Cassandra

det är inte lätt att vara på top varje dag, i know it ^^

2008-11-13 @ 18:02:00
URL: http://cassandramelodie.blogg.se/
Postat av: eve

2008-11-13 @ 18:40:17
Postat av: eva

hrm...var visst lite för snabb att trycka på "skicka" ;) Kan man hoppas på ett recept på dessa kakor? låter som en höjdare:)

2008-11-13 @ 18:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0