Tisdagstema; Baksida - Vad är bak och vad är fram?






image99image100

Jag har många handväskor, de flesta är lite udda och mest troligt med någon fåning eller barnslig ateralj. I söndags sprang jag förbi ett loppisbord där en kvinna sålde egensydda handväskor. Jag hade mest troligt inte stannat om jag inte sett tyget som på en gång fick mig att bli förälskad. Jag stod länge och velade vilken som jag skulle köpa, sambon var inte till någon större hjälp och det två kvinnor som jag frågade om råd tyckte olika. Det slutade med att jag köpte båda, för tänk om jag skulle ångra mig! 

Frågan är bara vilken sida som är baksidan? Denna gång får tisdagsgästerna avgöra!

Väskan till vänster ska på fredag få äran att följa mig till Stockholm. Tillsammans ska vi shoppa, sitta på café (gärna uteservering), träffa kära vänner och ha mycket skoj!

Happy Tuesday!

© Bild Privat

Kommentarer
Postat av: AnCa

Oj vad snygga de var, förstår att du inte kunde välja ;o) Så fick du ju fyra baksidor eller framsidor på köpet oxå!!!

2008-05-13 @ 21:03:07
URL: http://puppylove.blogg.se/anca/
Postat av: Mia

Snygga! Jag tror dock inte att det finns fram och bak. Det är humörväskor så ena dagen är ena sidan framsida för att nästa dag kanske vara baksida!! Hihi...fiffigt som bara den!! ;)

2008-05-15 @ 20:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0