The Pärsons- en hyllning, en kärleksförklaring.

         

Vilken fantastisk Idrottsgala vi fick se igår kväll! En massa idrottskändisar, en underhållande programledare och showartister, kan det bli bättre för en sportintresserad tv-tittare?
Jag bara undrar om jag var ensam som grät tillsammans med de tre Pärson medlemmarna?
Jag grät tillsammans med Anja när pappa Pärson fick pris för årets ledare, fortsatte att gråta när han hyllade sin fantastiska fru och tillslut fällde jag en tår för Anjas ögonfransar när hon fick priset för årets kvinliga idrottare. Där har vi verkligen tre personer i sportsverige som förtjänar hedras det lilla extra en dag som denna!

Västerbottens Kurirens sportkrönikör har flera gånger i sina spalter påpekat hur lite vi Västerbottningar uppskattar Anja Pärson. Därför tog jag igår  fram min mobiltelefon och ringde tre gånger till omrösningen för att visa mitt stöd. Detta hjälpte dock inte till ett Jerring pris men hon har då min röst iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0