Helg igen.....kanske får vi upp våra första tapeter??????

          

Tapeterna ligger fint och prydligt kvar i sina förpackningar. Jag har stora förhoppningar att sambon ska säga
"Älskling nu gör vi det!".
Tapetsera alltså, för det kan nämligen inte jag. Tur då att vi tog tapeter med extrem mönsterpassning. Det bådar gott för framtiden, jag lär mig att tapetsera och sambon blir överraskad när han kommer hem från arbetet.

Har förövrigt försökt hitta en knallgrön tapet till sonens rum men det är då helt omöjligt. För mycket pastell och skit om jag får säga. Men Boråstapeters serie Hanna klappar mitt hjärta för. Färg och form men inget för ett barnrum tyvärr.

Jag behöver dessutom en massa lampor till mina fönster hoppas på att hitta någon kanske på loppis på Nolia om två helger. För i detta mörker vi just nu befinner oss i är inte roligt!

Trevlig Helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0