Min syster är i Frankrike........

Ja eller rättare sagt så kanske hon redan landat i Umeå igen. Inte bryr jag mig och är inte alls det minsta bitter, jag har ju fått spendera fredageftermiddagen med mina kollegor på "hållbar utveckling konferans", lördagen alldeles ensam eftersom sambon varit i Ö-vik och slagit klackarna i taket.

Tack och lov var det loppis idag!!!!! Inte vilken loppis som helst utan "sälja mest på hela stället" loppis. Jag tror att Umeås befolkning hade trott i sitt stilla sinne att det var loppis i de stora hallarna, vilket det inte var. Däremot var det samma antalet personer på loppisen som skulle få plats i de stora hallarna. Jiiiiiha, det var ju bra för oss!

Själv så fyndade jag inte det vanliga porslinet utan barnkläder. 19 plagg till min kära son och bara märkeskläder som pop och bondelid för 10 kronor plagget.

Så jag frågar systern min;  Vad är en weekend i Alperna jämfört med en riktig bra loppis??????? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0