Ska och har.

En semesterdag kvar och jag nu är gäller de att hinna med det sista imorgon innan allvaret drar igång på tisdag. Ser jag fram emot att arbeta? Nej, men trots att jag lämnade min arbetsplats lite bitter ser jag fram emot hösten med hopp och kanske ett sting av inspiration. Det är bara att börja skriva listorna för kommande läsår men först göra en liten kvalitets redovisning av sommarlovet.

Ska göras innan semestern är slut;
• Åka till returmarknaden med en 26 år gammal toalett och annat skräp.
• Ringa en massa samtal till diverse myndigheter bland annat Försäkringskassan. (puh)
• Ta fram planeringskalendern och planera in en surströmmingsskiva.
• Färdigställa antikgaraget.

Har gjort under semestern;
• Träffat de flesta som jag vill träffa förutom två härliga personer; Maria och Malin.
• Partykvoten är relativt fylld.
• Sprungit, kanske inte varannan dag som målet men dock var tredje
• Njutit de varma dagarna utan att klaga för mycket.
• Fyndat kläder och porslin
• Spelat en oavgjord discgolf runda med sambon.
• Bloggat lite, men lagom.

Happy Sunday!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och utegympan, blev den bortplockad från sommarlistan? ;)

2008-08-10 @ 18:27:40
Postat av: Monica

Å jag som trodde att jag tillhörde de personer som du ville träffa under sommarlovet..tänk ändå vad jag kan missta mig...tråkigt känns det

2008-08-10 @ 21:07:56
Postat av: kattis

Monika min språkliga vägledare, självklart vill jag träffa dig! Bara för att jag glömde dig ska du få en extra kram när vi träffas nästa gång:)

Till anonym, gympan ligger numera på listan "missar pga fotbollsträning"

//Kattis

2008-08-10 @ 22:07:29
URL: http://onyinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0