Kretsar i Röda Villan

Det kretsar mycket kring porslin och saker just nu. Sambon är i upplösningstillstånd och tycker att vi måste köpa in en massa nya saker medan jag nu börjar fundera på tapeter till sonens rum. Jag anar en kollisionskurs, men förhoppningsvis kanske vi kan hitta den gyllene medelvägen med lite kommunikation.

Mina föräldrar är förövrigt på plats för att fylla bärförråden med röda och svarta vinbär. Det är ju synd att låta tretton buskars skörd gå till spillo så kamrater som har vägarna förbi, ta med er plockare och hink.
Jag kan tyvärr inte just nu bjuda på några bilder eftersom batterierna på laddning och jag hade ingen tid i helgen för att åka och handla. Håll ut tills nästa inlägg;)

Happy Wednesday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0