Fotbollsänkans bekännelser

Vårstädningen är i gång på riktigt, idag har mattorna hängt ute på vädring och det luktar Ajax i hela huset. Eftersom jag ikväll är fotbollsänka var tanken att baka bröd som jag sen skulle stoltsera på bloggen med både bild och recept.
Istället för bakning fick jag dela två kaffekannor tillsammans med Hjärter Dam som kom förbi efter jobbet. Vi råkade hamna i nostalgiträsket vilket kan liva upp vem som helst! Ja så nu sitter jag här sent på lördagskväll lätt påverkad av kaffe, mycket munter och funderar på om bakningen verkligen behöver vänta tills imorgon?







 

Kommentarer
Postat av: Åse

Morsan har tipsat om mig om denna förträffliga blogg! trevligt sätt att hålla sig uppdaterad med händelserna norrut. En liten komplimang för att du skriver så fint med. Och kul att Schyffert blev så lyckat!
Kram från svägerskan, som för övrigt precis kommit hem från New York och undrar varför hon är här och inte där... Helt looovely!

2008-04-07 @ 09:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0