Låt den näst sista dagen bli den bästa:)

image13      image14
Jag fick äran att stiga upp med sonen 06.27 i morse. Snön låg då vit på marken och alla grannars julbelysning lyste upp hela kvarteret. Både sonen och jag var riktigt pigga och redo för den bästa dagen på året.
Innan klockan ens hunnit bli 11.00 hade vi gått runt byn, ätit frukost två gånger och hunnit läsa lite "Harry Bosch". Lite Harry Bosch blev till slut väldigt mycket "Harry Bosch" eftersom boken nu ligger brevid mig utläst och klar för bokhyllan.

På julklappen som boken låg i stod det skrivet i den finaste handstil;

Denna ståtar snart på bloggen din
presenten kunde dock vart min
Konstnärsnamn har hjälten vår
varje buse han snart klår
sluta läsa är en möda
läsa nu tills ögon blöda.

Jag tackar min kära riddare på den vita springaren för en sån fin julklapp! Ska genast ställa den tillsammans med de övriga "Harry Bosch" böckerna! Sen ska jag njuta av slutet på 2007, slutet gott allting gott......

Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gissa det första jag gjorde när jag kom hem?! Helt rätt, slog i gång datorn och hittade hit. Jätteroligt att läsa, kriterierna uppfyllda. ;)

Kram/Johanna

2008-01-02 @ 17:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0