Nytt på det onya.



FÖr er som inte vet om det har står matbordet och de tillhörande stolarna som jag själv satt vid när jag var liten i mitt nuvarande kök. De flyttade hit samtidigt som mig och sambon, de blev då omklädda i ett vitt, då ett jättefint tyg, med gråbruna blad. Dessa höll sig fina tills det att stor prinsen blev större och barn började vara hemma hos oss i större utsträckning. Min storasyster har under hösten vänligen påpekat fräschheten i tyget och jag har snällt sagt att jag har nytt tyg men har inte haft tid att byta.

Kreativitetstiden som jag tidigare lade på mitt jobb har äntligen flyttat sig till hemmet. Stolarna är numera en fröjd, inte en sunkig dyna i sikte. Men det är inte bara stolarna som har fått sig en uppåtpuff, numera pågår det ständiga projekt i huset och den blivande maken står med öppen mun stum av beundran. Känner mig nästan som en miniClara.

Happy Friday!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjusigt :)

2010-01-22 @ 22:22:03
Postat av: Nina

jag ska sätta ner min rumpa med andakt nästa gång jag tar plats vid bordet!

2010-01-25 @ 15:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0