Flyttat fokus.

Du undrar vart jag tagit vägen och jag svarar "jag sitter här men surfar in på helt andra sidor". Under den sista månaden har jag surfat mer på Bröllopstorget och sökt inspiration till brudklänning än ägnat mig åt bloggande. Kul men tidskrävande.

Egentligen är det mesta numera gjort. Datum och plats är bestämnda, cateringen är fixad, ringarna är klara, nu är det mest små mer angenäma funderingar som fyller mitt huvud typ;

  • Baka tårtorna själv kanske. Ska nog ha testprovning under veckan, någon intresserad att komma???
  • Sy löpare till borden, men i vilken färg?????
  • Kort eller lång klänning, har en på span på blocket.
  • Brudbuketter är sjukt dyra, någon annan idé?
  • Brudskål.......vitt bubbel eller kanske i drinkform typ P2.

Sådana funderingar har jag och då finns det inte tiiiiid till att blogga. Sedan tränar jag som en galning till blodomloppet just nu. Jag anmälde mig i januari i tron om att jag skulle vara fit att springa en mil den 20 maj. Ni som undrade om Umeå drabbats av ytterligare en jordbävning kan andas ut, det var bara jag som var ute och sprang. Som sagt mycket energi går åt helt andra saker.

Men nu har jag en liten quiz till er, vilken av mina barn är den äldre och vem är den yngre?

   

Happy Monday!



Kommentarer
Postat av: S

Olle till vänster, Kasper till höger är mitt svar!

2010-04-20 @ 21:16:27
URL: http://jajjas.blogg.se/
Postat av: Farmor

Köp en bukett, bestäm själv hur den ska se ut men tala inte om för blomsterhandeln att det är en brudbukett. Det blir billigare så.

Självklart Kasper till höger.

2010-04-21 @ 13:55:50
Postat av: Nina

Den äldre är Kasper och den yngre är Olle ;)

Också tror jag på höger resp vänster

2010-04-21 @ 19:30:30
Postat av: eve

Kasper till höger säger jag

2010-04-21 @ 19:35:40
Postat av: Åse

1. Baka själv! Hade gärna smakat... :)

2. Rosa, är det nya svarta. Och det gamla med för den delen.

3. Kort. Kul och trendigt.

4. Beställ en "vanlig" liten bukett. Nämner man ordet "brud" går priset upp med 150%.

5. Här har du nåt; rosa bubbel?



kram

2010-04-22 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0