Äpplen och färg i Röda Villan

Jag sitter med ett tungt huvud och rinnande näsa. Dyngförkyld med andra ord.

Ändå var jag illa tvungen att åka in till skolan för att fixa det allra sista och för att starta upp första lektionen. Är det kanske dumhet, överjobbande eller ett överdrivet kontrollbehov som driver mig till detta. Mest troligt en mix av det dem.

Jag ska nu på de timmar som är kvar innan sonen ska hämtas på förskolan, fundera på vad jag ska göra med 4kg potatis, ringa min mamma, vila, ta en filtallrik och en Niferex till efterätt. Tick tack så mycket som ska bockas av.
Passar dock på att gå runt huset och titta på mina fina blommor och äppelskörden som vi ska ta hand om i helgen!

      

Tänk så fint det kan bli med minimal skötsel!



Happy Friday!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig!

Och äpplena... helt fantastiskt goda, som du ju redan vet :)

2009-09-11 @ 14:34:17
Postat av: HUSnrNIO

Usch så trist! Hoppas du mår bättre idag. Take care.

2009-09-13 @ 16:01:25
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0