Soffläge

Sonen har numera slutat med sovstund mitt på dagen. Helt plötsligt får jag och sambon tid över på kvällen istället för att vi nästan går och lägger oss samtidigt.
Vilket antiklimax, vad gör man med två timmar ensamtid???? Jo, vi har förvandlats till ett cyberpar som sitter i var sitt hörn av soffan med datorn i knät. Romantiken är på topp:)
Nåja jag ska allt se till att han får lite kärlek innan jag och min enorma mage ska gå och lägga oss. Ikväll blir det nog grönt te med lite morotskaka.

Tre veckor kvar innan beräknad förlossning passar dessutom Västerbottens läns landsting att bjuda in min sambo till knäoperation. Sagt och gjort, nu sitter vi med varsin kudde under benen för att försöka förhindra vattensamling i benen. Tjusigare par får man allt söka efter!
Nu försöker vi få tag i en automatväxlad bil för att vi ska kunna ta oss till förlossningen. Detta återstår fortfarande att se men allt för spänningens skull, eller???




Happy Thursday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0