Det var ett tag sen vi sågs men jag har.....

.......tagit varma kvällsbad i Arvika tillsammans med prinsarna och farmor

.......varit på Skara sommarland (den där Bert vet hur man ska roa en hel familj)

........ svettats i ett tropiskt varmt Göteborg och fått följa svägerskan och hennes kavaljer ut i skärgården.

......... tittat på djur i Borås.

.........löst en himla massa sudoku

.........köpt ett par asläckra trädgårdsstolar på auktion.

.........för en gångs skull handlat på Ikea (man får mycket för 2000 riksdaler)

.......... tappat bort filmerna Rory Räserbil och Bilar

.......... Varit tillsammans med prinsarna, Stefan, Anna och Mia på världens bästa stuga

.......... Solat, fikat och tränat med världens bästa Johanna

.......... Tjänat kosing på loppis i Piteå.

.......... Firat 10åringen som inte får bli större, äldre eller starkare enligt den blödiga mostern.

.......... tillåtit min son äta alldeles för mycket glass.


Ja du kanske har förståelse för frånvaron men jag kommer med goda nyheter, i dag drar fotbollsträningarna igång igen så nu, mina kära trogna besökare, finns det åter igen hopp för bloggandet!

Happy Monday!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men VÄLOKOMMEN tillbaka till bloggvärlden! Jag ska hälsa maken att vi har en inbjudan - vi kommer bara att dyka upp en dag för vi hör till den spontana sorten...

2009-07-21 @ 00:21:35
URL: http://mittlillabo
Postat av: HUSnrNIO

Du verkar ha haft en trevlig tid med en massa kul under din bloggfrånvaro:)

2009-07-21 @ 09:49:41
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0