Lördags blogg



Igår hade jag en riktig turdag. Jag och sonen var och handlade på en av Umeås stormarknader när min kära vän ringer. Det är nämligen så att vi har sedan länge bestämt att vi ska gå ut i helgen men hade fram till igår inte någon fest att gå till. Detta rykte hade spridigt sig på stan så en mycket generös kille, som vi kan kalla Big T, bjöd in oss att delta på en fest som kommer att hållas på en av stadens krogar där mat och dryck ingår! Ett sådant erbjudande kan man inte tacka nej till.
Efter det hamnade vi vid tidningshyllorna och då visade det sig att nya "Family Living" har kommit! Det är en inredningstidning där man kan se på bilderna att "riktiga" människor bor och färgerna fler än bara svart och vitt. Det står mig nämligen upp i halsen med inredningstidningar med sterila miljöer.
Tidningen lästes från pärm till pärm när jag kom hem eftersom sonen passade på att sova. I två och en halv timma!

"Me and I" kläderna hämtades senare på eftermiddagen och eftersom jag bara beställt hemliga plagg var det väldigt spännande. Hemliga plagg köper man för 100kr/st och då kan det bli vad som helst men eftersom det är bra kvalité brukare det inte vara några problem.

Nu ska jag ta och piffa till mig för kvällen!
Happy Saturday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0