Invigt garage.

Då var Antikgaraget invigt. Två dagars intensivt arbetande har verkligen givit gott resultat. Många glada, intresserade och köpsugna kunder har besökt oss. Besökarna har dessutom gett oss mycket värmande beröm för de fina sakerna som vi har.
Nu när det är igenbommat för denna helg känns huvudet dock lite överhettat. Precis som sonens överhettningsbehov är en halvtimmas Teletubbies är mitt att se någon lättsmält film som jag gärna redan sett. Jag ska bara vänta en stund på att dagens middag ska komma hem.

Happy Sunday!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va roligt att det har gått bra för er!

Vi ses på tisdag, ska bli jätteroligt att få se alla vid middagsbordet igen :)

2008-08-24 @ 21:37:53
Postat av: Mia

Hörde om succén, jättekul!!! =)

2008-08-25 @ 21:54:34
Postat av: åse

Jag ryktet har spridit sig neråt, gratulerar till den lyckade invigningen!

Får man framföra önskemål om en web-upplaga? :)

Kram på er!

har förresten några ljuvilga kort på sonen somjag ska försöka förmedla till er!

2008-08-26 @ 13:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0