Hej därute!

Jag har inte övergivit er, bara vilat mig i form ytterligare en gång. Det märks främst genom att jag tappat en massa flyt i skrivandet, det kommer inte längre lika naturligt som det gjorde förr.
Men det händer också en massa roliga grejer i livet också som gör att klockan går och helt plötsligt är det 22 Nyheterna och efter det är det ju godnatt i  RödaVillan.

Maken B har numera börjat arbeta varje dag, på kvällarna är han ute i garaget och tar hand om vårt porslin eller som vi numera säger; vår pension.

Stor prinsen är tillbaka på förskolan och efter tre dagar kunde han till och med erkänna att det var rätt så kul att leka med kompisarna. Om det bara skulle bli lite lättare att få på honom kläder på morgonen......
LilleBror växer så att det knakar och är extremt mammig. Grinar mest hela tiden då jag är i närheten och inte bär på honom men ibland kommer solstrålen fram och då visar han stolt sina tre fina nya framtänder!
 

Fru B har rivstartat sitt nyaste projekt som säljare för ME&I. Det går över förväntan trots att jag innan varje visning mår fruktansvärt illa, svettas och lagomt svimfärdig.

Ja så är det!
Happy Monday!

Kommentarer
Postat av: Mia

Väntar ivrigt till nästa blogginlägg och bilder är grymt uppskattade. Bara så att du vet! :)

2010-09-09 @ 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0