träning är nog farligt!

Igår var jag och min stora mage på Aqua Power,  det som förut gick under benämningen vattengympa. Det var en smärre nära-döden-upplevelse.
Eftersom min magen nu ökat i omfång är den som en kork som strävar uppåt när den befinner sig i vatten. Jag fick kämpa med näbbar och klor för att försöka trycka ner den samtidigt som jag skulle utföra alla akrobatiska rörelser. Att ta sig framåt gick väl an men försök backa med en mage som bara vill upp mot ytan. Det hade gått alldeles utmärkt om jag var själv i bassängen men människor runt omkring var det ingen hejd på vågorna som skvalpade upp i ansiktet på mig. Den trallvänliga musiken gjorde inte saken bättre men jag hade lärt mig efter halva passet att inte sjunga med.

Jag får väl prova en gång till innan jag dömmer ut det helt men lite farligt var det allt!

HAppy Saturday!



Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Låter som en vild aktivitet! Hejja dig som kämpar på.

2009-10-05 @ 14:33:00
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Jag vill så ofrta kommentera här hos dig, men antingen hinenr jag inte (eftersom jag tjuvläser bloggar på arbetstid), eller så har jag inte lyckats få kommentaren att "fastna" av någon anledning... Nåväl, ett stort grattis till graviditeten och ditt stundande bröllop! Vilket härligt år du har framför dig! När förväntas bäbben komma?



Kram, Anna

2009-10-08 @ 21:25:29
URL: http://annasresa.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Men så illa kan det inte vara. Nu har vi ju överlevt TVÅ gånger. Borde snart räknas till de rutinerade :)

2009-10-09 @ 18:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0