Hus i Linköping?

Min sambo ringde mig igår från Linköping. Han sa att han lagt ett bud på ett hus. Det han egentligen ville säga var att han känner att våren dröjer lite för länge i Umeå och vi bör av den anledningen flytta. För i Linköping var det allt +25° varmt och människor gick omkring med shorts.

Jag kunde meddela vid hans hemkomst samma dag att jag allt också sett en person med shorts. Det var en av våra grannar som gick omkring på sin tomt, körandes med sin snöslunga för att hjälpa våren på traven.

Nu ska jag ut i garaget för att rota fram på lite grillkol så vi kan grilla hamburgare till lunch. Yummi!
Här kommer veckans vårtecken från oss i Röda villan, kokusar, sonens nya cykel och bild från helgens trädgårdsmässa.

     

Happy Sunday!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni får allt se till att stanna där ni är! Var ska vi annars bege oss när vi vill åt en solig altan en underbar söndag i april?!

2009-04-27 @ 22:56:01
Postat av: Monica

Hej min vän!

Du verkar ha en klok sambo....sanna mina ord.

kram

2009-04-28 @ 21:31:11
URL: http://monkan56.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0