Förändring.

Det kommer inom den närmaste framtiden att ske en del förändringar i min och sambons liv. Denna förändring innebär ett nytt stort datasystem i huset som för närvarande håller på att instaleras. Eftersom jag tar efter min mamma och inte lär mig mer om tekniska prylar och funktioner än som vad är nödvändigt ( i hemmet vill säga eftersom vi nog är/var överlägsna på de kopieringsmaskinerr och andra tekniska arbetsrelaterade saker vi arbetar med) lägger jag därför inte ner så mycket krut och ork över att det ska färdigställas. Du förstår säkert själv varför inte blogginläggen duggar in speciellt tätt numera.
Dessutom har "min laptop"  varit inne på affär för byte av tangentbord. Sonen pillade bort bokstaven t för ett par månader och vi kände att det var en bokstav som vi behövde. Kostnaden för det bytet var nästan lika stor som en tredjedels dator. Tänk vad plast kostar numera!!!!!!

Ingen fara på taket dock, vi är ju gjorda av pengar.......

Over and out!

Happy Monday!

Kommentarer
Postat av: Jajja

Jag har ett gammalt tangentbord som ska kastas, Lillprinsen kan få det och pilla sig less på! Kanske en mer uppskattad present än overallen! Jag tror pojken har gjort en markering. Näää nu kommer den där tråkiga tanten som man då bara får kläder av..! Blääääää

2009-04-06 @ 23:37:20
URL: http://jajjas.blogg.se/
Postat av: Anna

Glad Påsk =D

2009-04-09 @ 10:40:46
URL: http://mittlillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0