Tisdagstema - Okänd

image37

Var jag än bott så har det alltid funnits en massa nycklar till okända dörrar, skåp och annat som går att låsa. Denna fina nyckel ligger av någon anledning vid vår dator men ingen i huset har nog någon aning om vart den kommer ifrån eller var den passar.

Låt oss då för en sekund fantisera lite...... Fick jag bestämma skulle detta vara nyckeln till den hemliga dörren som tar mig direkt till en solig strand eller en härlig skidbacke. Jag har ännu inte hittat dörren men jag ska verkligen försöka hitta den........

Hoppas solen skiner på er tisdagsgäster!


Kommentarer
Postat av: emma - rubyblue.se

Vilken fin nyckel! Ser lite sagolik ut :)

2008-02-12 @ 21:09:50
URL: http://rubyblue.se
Postat av: Paula

Nycklar är verkligen fascinerande, speciellt dom gamla och vackra som din, hoppas du finner dörren till paradiset!

2008-02-13 @ 10:26:59
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0