I love Blocket!

             

Så har snart en helg till gått, alldeles för snabbt tyvärr. Idag har sonen haft sin första friska dag efter tre trötta och hängiga dagar när vi fått sitta och mysa tillsammans med honom. Får man säga att det har varit härligt och jättemysigt att ha honom i soffan och bara mysa istället för att hela tiden vara på sin vakt så han inte klättrar upp på någon av husets höjder. Idag söndag är den dagen som jag och sambon officiellt flyttar ifrån vår son.  Jo du läste rätt! Tapeterna är nu uppsatta och sängen flyttad från barnrummet till vårt alldeles egna sovrum, det kanske var på tiden????

Idag har jag fyndat på Blocket, hittade stora Ittala glas av märket Ultima Thule för endast 40 kronor per styck!!!!!! När jag var hemma hos försäljaren köpte jag dessutom två stora och härliga skålar av samma märke!!!!!!
Fynd, fynd, fynda kan man inte göra för lite. Så idag är jag verkligen ett Blocket fan. 

Förövrigt är en ny badrumsspegel inhandlad för att sättas upp under veckan. Så det känns som att det är mycket på gång i huset.


Kommentarer
Postat av: Hjärter Dam

Vansinningt snygg tapet!! Den där har jag funderat på att sätta som fondvägg i köket juh!! kan väl tro att ni har fått kämpat med mönsterpassningen .. puh!

2008-02-18 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0