Fem kartonger antikviteter.....

Igår kom sambons föräldrar från Värmland. Som jag skrivit tidigare har jag alternativa inköpsställen för mina antikviteter. Så nu när jag har blivit lämnade en stund och sonen sover,  sitter jag här i köket med 5 kartonger med porslin runt om mig som svärföräldrarna tog med sig. Jag måste säga att en lätt matthet har spridit sig i kroppen för var i hela fridens tider skall allt detta få plats?

Jag får lov att återkomma till detta senare. 

I fredags var vi och hälsade nytillskottet i vår vänskapskrets välkommen. Ett fantastiskt gossebarn som vilade tryggt i sin mammas famn endast 6 dagar gammal. Sonen som ofta är lite för oförsiktig stod länge och tittade innan han vågade sig fram med ett finger på gossebarnets huvud.  Jag var en mycket stolt mor!

Happy Sunday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0