Önskelista.

Nu är det dags igen, jul och födelsedag så nära varandra. Kravet på önskelista har nu dykt upp från flera håll. Visst fungerar fred på jorden fortfarande som säker etta men om jag ska hålla mig till små materiella önskningar blir nog listan som följer;

1. Pengar! Står alltid på första plats vilket dessutom riksbankschefen tydligen också tycker att jag ska få mer av. Tackar och bockar för dagens räntesänkning! Skall givetvis spenderas på rea!
2. Ett par GoreTex skidhandskar som jag ska knåda snöbollar tillsammans med sonen, utan att bli blöt eller känna kölden i fingrarna.
3. Träningstoppar till mina fina träningstights, inte några midjekorta varianter dock utan gärna stusstäckande plagg.
4. Dessa underbart fina stövlarna från Tretorn i sorlek 39. Som hus och trädgårdsägare kan man väl låtsas att man kan vara lite trendig? Att Tretorn dessutom lyckats göra rosa foder och snören gör ju inte saken sämre.




5. Något modernt är väl aldrig fel? Improvisera, kanske gillar jag det........

Lagomt kreativt kanske men det är vad jag kommer på just nu.
 
Hoppas att ni alla får en trevlig advent!

Happy Thursday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0