Helg i Antikgaraget

Sambon och jag drabbades igår av sonens gamla baciller. Ungefär samtidigt slog magsjukan till för oss två. Medan jag låg och kved i soffan höll min kära ut fram till det sonen låg tryggt i sängen och sov. Vilket härligt par vi var, legat skavföttes i soffan och tyckt att det varit extremt synd om oss.

Antikgaraget hade öppet helgen som gick. Vårt garage var julstylat och jättefint! Byborna tittade in på deras helgpromenader och många stadsbor hittade ut trots ishalkan.




     



Happy Wednesday!

©bilder privat

Kommentarer
Postat av: Jajja

Jaså nu har ni åkt dit oxå...att jag inte har det är det mest mystiska i år! krya på er!

2008-12-03 @ 23:21:56
URL: http://jajjas.blogg.se/
Postat av: Nina

Den rektangulära julduken var ju supersnygg!

Blä för kräksjuka, har man den är det helt rätt att tycka synd om sig själv!

2008-12-04 @ 10:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0