Hjärtan och magsjuka!

Ja så åkte vi dit igen för tredje gången på fyra veckor. Den stora äckliga och elaka magsjukebakterien har ännu en gång tagit sig in i Röda Villan! Jag började redan igår ana oråd när jag ser på facebook att  magsjukan nu är åter i byn. Eftersom storprinsen är en magnet för magsjuka så kom det som ett brev på posten tidigt i morse.

Smittovägen då? Jo här ska ni få höra min teori!!!!! Igår gjorde barnen väldigt fina "Alla hjärtansdag kort" på förskolan. Det klipptes hjärtan och målades händer som trycktes på fint papper som föräldrarna fick med sig hem! På eftermiddagen kräktes ett av barnen och jag bara undrar hur många barn som fått dessa bakterier inmålade  i händerna........

Fina kort blev det iallafall:)


Happy Tuesday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0