Vem ska man tro på.......?

Jag och min Wiifitbräda är numera goda vänner. Vårt förhållande fick en trög start när den dissade mig totalt när jag höggravid ställde mig på den för första gången. När jag sedan ställde mig på den andra gången efter lilleBrors ankomst blev den mycket bekymrad och informerade mig sakligt att det inte alls var bra att gå ner i vikt så fort och uppmanade mig strängt att skärpa till mig.

I veckan ställde jag mig igen på brädan och du ska bara veta vilket beröm jag fick! Fröken Onyinrednings BMI ligger numera inom normalvikt. Detta var ju goda nyheter kunde inte annat än stolt berätta detta för sambon som var hemma för lunch. Sambon hann bara gå ut genom dörren då min storprinsen kommer och vill busa. Han nyper mig på magen med sina båda händer och säger "jag degar mamma". Jag blir så paff och sonen tittar glatt och fnittrar och tillägger när han springer in i sitt rum "det var degit på mamma".

Det är bara att hoppa upp på brädan igen......

                             
glädjedödaren med sin nya Menta            LilleBror på annat ställe än babysittern


Happy Saturday

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl normalt att vara mer eller mindre degig... hoppas jag ;)

2010-02-08 @ 11:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0