Whishinglist!

Önskelistor av alla de slag har börjat strömma in! Här är mina ödmjukaste önskemål.

1.Fred på jorden.
2. Att alla är snälla med varandra.


Enormt hopp till de materiella tingen.
3. Pengar i ett brunt kuvert som jag kan köpa fina skor och kläder för.

Stort hopp till det mer specificerade sakerna
4. En vuxenspark

5. En liten radio (typ en liten snygg gärna 50talsinspirerad som jag kan ha i köket- mer modern än praktisk, gör inget om den är röd alt. svart)
6. Träningskläder; ett par vinterfodrade springtights (stl M), träningstoppar i bommull (stl M)
7. Skinnhandskar gröna eller svarta (gärna med detalj typ nitar eller dagkedja) stl. 7.5
8. Stor Neccesär från 10gruppen eller liknande design.
9. Designsaker rött, grönt eller svart fungerar!
10.En röd termos som har skruvkork max 5dl.
11. Allt som gör mig vackrare och en bättre mamma ex. massage, frisörschampo........tolkningsfråga!


Sen tycker jag ni gör ett besök hos min fösterputsarkollega Anna som har varit på besök hos Tomten!

Happy Sunday!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hur ska vi nu göra så att du inte får 5 par handskar :-). //Åsa

2010-12-07 @ 11:19:50
Postat av: kattis

DU köper mig något annat:)

2010-12-07 @ 12:18:54
URL: http://onyinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0