Kära blogg!

Det är inte så att jag på något vis glömt bort dig. Jag vet att det är det du tror men så är det i själva verket inte. Tydligen får du besök av en sisådär 10 personer per dag så helt ensam verkar du inte vara. Det är väl så att inspirationen inte längre är vad den en gång var men även finns det en viss tröghet i min dator vilket gör all bildhantering tar helt outhärdligt lång tid! 
 
Sedan vi sågs sist så har det hunnit hända en massa roliga saker som jag måste berätta! Jag och mannen i mitt liv fick några underbara dagar tillsammans i London i mitten på november. Maken hade varit i London fem gånger tidigare och hade aldrig sett Big Ben och jag har varit i London två gånger och aldrig varit på en Premier League match så det var det vi gjorde plus en massa andra saker. Det finns ett bildbevis på att jag också var med på resan och det tog maken med mobiltelefonen på Kings Kross.


Våran storprins har dessutom hunnit fylla år! Fyra stora härliga år för dinokillen vars största intresse i livet numera är lego och (hör och häpna) dinosaurier!



Lillebror längtar till jul! Han vill också fylla år och träffa tomten!!!!




Jag lovar att skriva snart!

Kram från FruB


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag visste att jag inte skulle behöva ge upp den här bloggen! Än finns det hopp :)

2010-12-05 @ 23:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0