Allt går enligt planerna

Det kanske inte går enligt ursprungsplanen men det går allt framåt!

Klänning till bröllopet är numera inhandlad. Hittade en klänning på Blocket som var hur cool som helst men när jag provade den satt den rejält tight. Kände att jag var sugen på att slå till men vet att min impulsiva sida ibland måste tyglas. Därför övertalade jag sambon att komma hem lite tidigare härom dagen för att få fara och prova klänningar på stadens brudklänningsbutik
 
Hade bestämt mig för en kort klänning men valde också att prova en lång, bara för att få känslan av att ha en lång klänning på mig. Provade den långa först och den satt så bra att resterande av provningen var meningslös. Besöket tog 44 minuter och jag gick därifrån men en stor kasse med värsta marängbakelsen i!
När jag sedan kom hem och berättade att klänningen hade "kråskrage" fick mannen i huset den panikartade "ojojoj hur ska det här gå"blicken. Efter visningen andades han dock ut och klänningen fick med beröm godkänt!

Mer än så har jag inte tänkt berätta!

Happy Wednesday! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande, skulle gärna se klänningen =)

2010-05-02 @ 22:32:26
URL: http://mittlillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0